Fersking på laget

Fotograf: Tarjei Krogh

Fotograf: Tarjei Krogh

Jeg er foreløpig sistemann i prosjektgruppen for Kultur- Og naturreise. Tollef heter jeg. Akkurat nå er jeg prosjektmedarbeider. I denne sammenhengen betyr det altmuligmann. Det passer egentlig greit, for jeg er en typisk potet. Fagutdannelsen min består av organisasjonsvitenskap og jus. Arbeidserfaringen min består mest av kultur og it. På fritiden lager jeg mat, musikk og øl fra bunnen av. i Dessuten er jeg glad i å arrangere konserter, klubbkvelder og debatter.

Kategorier: Informasjon

Forfatter:Tollef Ladehaug

Prosjektmedarbeider i Kultur- og naturreise, Norsk kulturråd.

Abonner

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

