Kor er eg – og kva er no dette?

Dette er det niende innlegget i bloggserien «Hvis jeg kunne hacke så..». Her er alle velkomne til å være med å blogge. I serien presenterer vi også de forskjellige databasene som er med i prosjektet. . Forrige innlegg av Oskar Seljeskog: «Jeg vil ha en spillbar app» Det neste er Anja Heie fra Riksantikvaren«kulturminnebilder synliggjor det usynlige gjennom bilder»

Eg vil hakka meg inn på all den gode informasjonen som finst, og kopla snøgt saman, alt etter som spørsmåla dukkar opp: Stadnamn ( nemnt alt) og utskiftingskart kopla til ØK-kart er vegvisar til landskapsforklaringar, info frå Dokumentasjonsprosjektet stadfester eller avkreftar om dette er ein gravhaug, og eller korleis namnet på denne garden vart skriven for 700 år sidan.

Så ville eg sytt for fortgang i digitalisering av lokal-litteratur og reisebøker, før eg kroa meg med folks eigne forteljingar om akkurat denne plassen – slik som i Kvardagsspor i landskapet. Desse må det bli fleire av!

I mellomtida vil eg framleis gå på tur og undra meg – og satsa på at Kulturstien på Gjerstad vert app`ete av seg.

Tags:

Kategorier: hackathon, Hvis jeg kunne hacke så.., Kart, Kulturminnesøk, Sentralt stedsnavnregister, Stedsnavn

Abonner

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Digitalt museum løfter samlingene opp i skyen | kulturognaturreise.no - 4. desember 2012

    […] Dette er det ellefte innlegget i bloggserien “Hvis jeg kunne hacke så..”. Her er alle velkomne til å være med å blogge. I serien presenterer vi også de forskjellige databasene som er med i prosjektet. Forrige innlegg av Anja Heie “Kulturminnebilder: synliggjør det usynlige gjennom bilder” […]

  2. Jeg vil ha en spillbar app! | kulturognaturreise.no - 28. november 2012

    […] Dette er det åttende innlegget i bloggserien “Hvis jeg kunne hacke så..”. Her er alle velkomne til å være med å blogge. I serien presenterer vi også de forskjellige databasene som er med i prosjektet. . Forrige innlegg av Anders Olsson: Om jeg kunne hacke”. Det neste av Randi Andersen, Museumssenteret i Hordaland: “Kor er eg og kva er dette?” […]

  3. Kulturminnebilder: synliggjør det usynlige gjennom bilder | kulturognaturreise.no - 28. november 2012

    […] Dette er det tiende innlegget i bloggserien “Hvis jeg kunne hacke så..”. Her er alle velkomne til å være med å blogge. I serien presenterer vi også de forskjellige databasene som er med i prosjektet. Forrige innlegg av Randi Andersen “Kor er eg, og kva er dette?” […]

Legg igjen en kommentar

